INTERNATIONAL ADMISSION 2025:
- EU, EEA, and Swiss Confederation Candidates, LINK:  https://admitere.uoradea.ro/ro/admission/eu-eea-and-swiss-confederation-candidates 
- Non-EU Candidates, LINK:  https://admitere.uoradea.ro/ro/admission/non-eu-candidates 

Este disponibilă cartea cu teste grilă. Poate fi achiziționată doar de la facultate, la prețul de 60 lei, de luni până vineri (zile lucrătoare) între orele 10,00-14,00
Str. P-ța 1 Decembrie nr. 10, etaj I, secretariat Master. NU se poate achiziționa online


INFORMAȚII ADMITERE SESIUNEA IULIE 2025
- CRITERII de admitere 2025 studii de licență
- ADMISSION CRITERIA 2025 – BACHELOR`S DEGREE STUDIES
- CALENDARUL
concursului de admitere la studii universitare de licenţă sesiunea iulie 2025
- Admission examination calendar for the bachelor's degree studies - July 2025 session
- SCUTIRI
taxă de înscriere la concursul de admitere
- INFORMAȚII
privind înscrierea online și modalitățile de achitare taxă de înscriere
- Online registration information

REGULAMENTE ADMITERE 2025
1.REGULAMENTUL organizării admiterii la studii universitare de licenţă la Facultatea de Medicină și Farmacie pentru anul universitar 2025-2026
2.REGULAMENTUL organizării admiterii la studii universitare de licenţă la Universitatea din Oradea pentru anul universitar 2025-2026
3.REGULAMENTUL pentru admiterea românilor de pretutindeni la studii universitare începând cu anul universitar 2025-2026 la Universitatea din Oradea
4.REGULAMENTUL privind admiterea cetățenilor străini începând cu anul universitar 2025-2026 la Universitatea din Oradea
5.REGULAMENTUL privind echivalarea și recunoașterea perioadelor de studii efectuate în străinătate și echivalarea și recunoașterea actelor de studii obținute în străinătate care nu corespund cu cele 3 cicluri de studii universitare tip Bologna implementate în România

Tematica_Bibliografia_studii de LICENȚĂ_2025
- Tematica și bibliografia: Medicină, Medicină limba engleză, Medicină dentară_2025
- Tematica și bibliografia: Farmacie_2025
- Topics for admission_MEDICINE in English Language_2025