- Programul „EURO 200” pentru anul 2021
- ANUNT privind studenții înscriși pentru vaccinare la Facultatea de Medicină și Farmacie
- ANUNT Examen de LICENŢĂ sesiunea februarie 2021
- Programarea examenelor semestrul I , an univ. 2020 – 2021, sesiunea 18.01.2021 – 07.02.2021
- Anunt – Modalitate de desfasurare activitati didactice
- Modalităţile de examinare în sesiunea de examene ianuarie – februarie 2021
- MESSAGE FOR UK STUDENTS WHO HAVE STARTED UNIVERSITY COURSES IN THE EU BEFORE 31 DECEMBER 2020
- Lista studenți beneficiari de bursă ajutor social ocazional – sem.I, an universitar 2020/2021
- Studenți beneficiari de reducere/scutire taxă de școlarizare an universitar 2020/2021
- Prelungire activităţi didactice exclusiv online
- Anunț proiect PRACTINDERMED
- Repartizarea rezidenților în Centrul Universitar Oradea
- Seninarii online pentru studenții din anul I
- Prelungire activităţi didactice exclusiv online
- Anunt voluntariat studenţi pentru sprijinirea unităților sanitare și a serviciilor de urgență prespitalicească
- Lista privind selecţia studenţilor pentru acordarea burselor ERASMUS + pe PLASAMENT pentru anul universitar 2020/2021
- Liste finale burse – semestrul I, an universitar 2020/2021
- Lista privind selecţia studenţilor pentru acordarea burselor ERASMUS + pe STUDIU pentru anul universitar 2020/2021 – sem. al II-lea
- Liste provizorii studenți beneficiari de burse sem.I, an universitar 2020/2021
- Anunț important în atenția cadrelor didactice și studenților Facultății de Medicină și Farmacie
- ANUNT Referitor la selectia studentilor care doresc să participe la mobilităti în cadrul programului ERASMUS+ în anul universitar 2020/2021
- A N U N Ț – Programare acces studenți la secretariatul facultății
- Îndrumători de an, an universitar 2020/2021
- Modalități de achitare a taxei și termene de plată
- Calendar general acordare burse, sem. I an universitar 2020/2021
- Anunt cereri burse sociale – acte justificative
- Anunţ bursă de performanță sau bursă specială
- Anunț burse NonUE
- PROIECT – Integrarea cunoștințelor teoretice și practice pentru dobândirea competențelor profesionale în domeniul sănătate – selectie grup tinta
- ANUNT – scutiri si reduceri ale taxelor aferente procesului de învățământ an universitar 2020-2021
- Orar 2020/2021 – Semestrul I
- Structura anului universitar 2020/2021 si modul de numerotare a saptamanilor
- Începere cursuri FMF – online
- Deschiderea anului universitar 2020/2021
- Liste provizorii studenți propuși pentru EXMATRICULARE la finele anului universitar 2019/2020 studii de LICENȚĂ și MASTER.
- Liste finale cazare, după contestații – fete și băieți, titulari/rezerve semestrul I an universitar 2020/2021
- Anunț cu privire la cazarea în căminele Universității din Oradea
- Metodologia de desfășurare a activităților didactice 2020/2021
- Cazare in caminele studentesti 2020/2021
- Anunt Important – Admitere FMF – Masterat – septembrie 2020
- Calendar cazare pentru căminele studențești an universitar 2020/2021
- Programarea examenelor de restanțe și măriri de note sesiunea SEPTEMBRIE 2020
- Modulul de Bioetică
- Precizări privind efectuarea disciplinei practică medicală de specialitate
- Programarea susținerii examenului de disertație pe ore programul de studii Managementul Serviciilor de Sănătate sesiunea iulie 2020
- Programarea pe ore a examenului de disertație – Managementul Afecțiunilor Aparatului Locomotor
- Anunţ simulare examen de admitere 2020
- Programarea examenelor de restanțe și măriri de note, sesiune iunie-iulie 2020
- Oportunitate pentru studenți – Elie Wiesel
- Anunt Examen de diseratie – Sesiunea iulie 2020 – Inscrierea candidatilor se va face on-line
- Dispozitie privind accesul la bazele sportive ale Universitatii din Oradea
- Lansarea noului apel de propuneri de proiecte pentru Programul LIFE al Uniunii Europene – 2020
- Tabel final studenți beneficiari de Bursa de Ajutor Social – Ocazional – Semestrul al II-lea, an universitar 2019/2020
- Anunt – Selecția în cadrul programului Erasmus+ personal didactic, didactic-auxiliar și nedidactic – Pentru anul universitar 2019/2020
- Liste provizorii studenți beneficiari de burse de ajutor social ocazional semestrul al II-lea 2019/2020
- Programarea examenelor, semestrul al II-lea, an universitar 2019/2020 – sesiunea on-line 09 iunie 2020 – 27 iunie 2020
- Desfășurarea on-line a examenelor pentru anul universitar 2019/2020
- Burse performanță ocazionale provizorii, semestrul I si al II-lea, an universitar 2019/2020
- Lista FINALA privind selecţia studenţilor pentru acordarea burselor ERASMUS + pentru anul universitar 2020/2021
- Lista privind selecția studenților pentru acordarea burselor ERASMUS+ an universitar 2020/2021
- Dispozitie Interna 7063 / 21.05.2020 – masuri desfasurare activitati
- Dispozitie interna privind incasarea taxelor
- Universitatea din Oradea – Dispozitia interna nr. 6717 din 14.05.2020
- Tabel nominal final cu studenții beneficiari de burse acordate de facultate, sem.II, an univ.2019/2020 după analizarea contestațiilor
- Mesaj adresat studenţilor din partea dlui Decan Prof.univ.dr. Maghiar Marius Adrian
- Anunt – privind organizarea și desfășurarea examenelor de licență și disertație
- Burse de studii provizorii, sem.II, an universitar 2019/2020
- De ce să studiezi la Universitatea din Oradea?
- Modalitatea de plată a taxelor de refacere de disciplină aferente anului universitar 2019/2020
- Selecție Erasmus+ 2020/2021
- Informare privind lansarea de către Fondul European de Investiții (FEI) și Comisia Europeană a unui proiect pilot pentru dezvoltarea competențelor și a educației în întreaga Europă
- Chestionar – ESU
- REGULAMENT de organizare și desfășurare a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat valabil începând cu anul universitar 2019/2020
- Prelungirea perioadei de suspendare a activitatii cu publicul in cadrul Bibliotecii Universitatii din Oradea
- Modalitate incasare taxe – UO
- ANUNT în atenția studenților facultății – Ref. Burse sociale
- Programul ”EURO 200” pentru anul 2020
- In atentia studentilor FMF
- Taxe 2020/2021
- Dispoziția privind activitatea Bibliotecii Universității din Oradea
- Dispozitie privind incasarea taxelor
- Anunț Mobilități Erasmus+
- Anunt Important – Burse de ajutor social cu caracter permanent si Burse pentrru ajutor social ocazional pentru imbracaminte si incaltaminte
- Anunt Important – Important Announcement – Suspendare cursuri pana in 31.03.2020
- Informări COVID-19 – Adresă de la Direcția de Sănătate Publică Bihor
- ANUNT IMPORTANT – SUSPENDARE ACTIVITATE DIDACTICĂ STUDENȚI – IMPORTANT ANNOUNCEMENT – SUSPENDED CLASSES
- ANUNT Date simulare examen de Admitere 2020 si Informatii privind cartile de teste grila pentru Admiterea 2020
- Anunt Important In atentia studentilor FMF
- Notă internă F.M.F. privind măsurile pentru prevenirea posibilelor îmbolnăviri cu COVID-19
- Orar semestrul al II-lea – an universitar 2019/2020
- Programarea examenelor de restanțe, sem.I sesiunea 17.02.2020 – 22.02.2020
- Modulul de Bioetică
- Repartiția rezidenților pe clinici și coordonatori de rezidențiat
- Examen licenţă – 2020
- Oportunități pentru absolvenții de învățământ superior
- Programarea examenelor semestrul I, an univ. 2019 – 2020, sesiunea 20.01.2020 – 08.02.2020
- Procedura operațională privind elaborarea lucrării de finalizare a studiilor
- Structura anului universitar 2020-2021
- Ofertă Burse M.E.C. 2020-2021
- Liste studenți beneficiari de Burse de ajutor social ocazional – sem. I, an universitar 2019/2020
- Anexă la Regulamentul privind activitatea profesionala a studentilor in baza sistemului european de credite transferabile (ECTS) an universitar 2019/2020
- Proiecte de Crăciun – ASMO
- ANUNȚ IMPORTANT! Alegeri Consiliu FMF – studenți
- Proces verbal selectie grup tinta II – Proiect “Antreprenor pentru viitor”
- Componența Consiliului servicii studențești și sociale pentru anul universitar 2019/2020 Universitatea din Oradea
- Lista privind selectia a III-a a studentilor de la FMF Oradea pentru acordarea burselor Erasmus+ Study Mobility si Study Placement pentru anul universitar 2019/2020
- ANUNT – Bursa Internship Universitar – Depunere dosare la Universitate – Secretariat PSSV
- ANTREPRENOR PENTRU VIITOR ANTRE-V GT II – studenți s-a prelungit perioada de depunere a dosarelor pana la data de 12.11.2019
- BURSE finale sem. I, an universitar 2019/2020
- ANUNT Referitor la selectia studentilor care doresc să participe la mobilităti în cadrul programului ERASMUS+ în anul universitar 2019/2020
- Proiect IPHEALTH ROHU 449
- Burse provizorii sem.I, an universitar 2019/2020
- Anunt Important Subventii abonamente OTL
- ANUNT Certificatele de participare de la Toamna Medicală Orădeană (11 – 13.10.2019)
- Proiect POCU Antreprenor pentru viitor – Anunț GT II Studenți – Calendar și documente necesare pentru depunerea dosarelor
- Rezultate selecție II – studenți pentru burse ERASMUS+ Study Mobility și ERASMUS+ Student Placement
- Anunţ Studenţii Facultăţii de Medicină și Farmacie înmatriculaţi în penultimul an de studiu sunt invitaţi să participe la întâlnirea cu grupul ţintă potenţial – STUDENȚI în cadrul proiectului „ANTREPRENOR PENTRU VIITOR” Cod proiect: 124167
- Îndrumători de an la programele de studii de licență si masterat – Anul universitar 2019-2020
- Detalii
- Info studenți
- Accesări: 6650
A N U N T
Referitor la selectia studentilor care doresc să participe la mobilităti în cadrul programului ERASMUS+ în anul universitar 2021/2022
Selectia pentru studenti va avea loc în data de 2 aprilie 2021 fara prezenta candidatilor
Dosarele pentru selectia studentilor se vor trimite la adresele de email
până la data de 31 martie ora 1600 astfel:
- Medicina generala: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Medicina dentara: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Farmacie: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
În vederea promovării unui număr cât mai mare de mobilităti, studentii vor fi selectati pentru mobilităti de studiu de un semestru (5 luni), respectiv de 2 luni, în cazul mobilitătilor de plasament. În acelasi timp, un student va avea oportunitatea de a participa la mai multe mobilităti într-un singur an universitar, putând opta pentru câte o mobilitate în fiecare semestru.
Dosarele de candidatură ale studentilor (pentru fiecare mobilitate dorita se trimite dosar separat) vor cuprinde în mod obligatoriu următoarele documente:
- CV format Europass cu poză tip pasaport;
- Scrisoare de intentie (datata si semnata) - cu mentionarea:
- specializarea de studiu a studentului
- cel putin două destinatii, în ordinea preferintelor;
- tipul de mobilitate dorit: studiu (care semestru) sau plasament (= practica de vara);
- Copie Carte de Identitate;
- Atestat competentă lingvistică (*)
(*) Este necesar în momentul plecării
Link-ul referitor la MOBILITATI ERASMUS+ este acesta:
- Detalii
- Info studenți
- Accesări: 4918
- Detalii
- Info studenți
- Accesări: 5601
A N U N Ț
în atenția studenților facultății
Activitatea studenților cu secretariatul se desfășoară în continuare numai on-line.
Eliberarea de adeverințe, avize, documente, etc. se face prin e-mail adresat secretarei responsabile de specializare și an de studiu a studentului până la ora 1500 pentru a se înregistra în aceeași zi.
E-mailurile trimise după ora 1500 vor primi număr de înregistrare a 2-a zi, numai în zilele lucrătoare (de luni până vineri).
Pentru ridicarea fizică a documentelor (în cazurile în care acestea nu se pot rezolva on-line) se va face de la poarta facultății după discutarea în prealabil cu secretara responsabilă de programul de studii care a pregătit documentele.
Documentele pe care le depuneți la facultate pe e-mail vor fi în format pdf nu în format jpg.
Adresele de contact pentru secretariatul facultății le găsiți aici:
https://fmf.uoradea.ro/ro/facultate/secretariat
ANNOUNCEMENT
in attention of the students
The activity of the students with the secretary office is still carried out only online.
Issuance of certificates, approvals, documents, etc. it is done by e-mail addressed to the secretary responsible for specialization and year of study of the student until 1500 to register on the same day.
Emails sent after 1500 will receive a registration number on the 2nd day, only on working days (Monday to Friday).
For the physical collection of documents (in cases where they can not be solved online) will be done at the gate of the faculty after prior discussion with the secretary responsible for the study program who prepared the documents.
The documents you submit to the faculty by e-mail will be in pdf format not in jpg format.
The contact addresses for the secretary can be found here: